Nyt fra MTG Danmark

Mit plastikmareridt

Når kirurgerne om kort tid slår dørene til Amalieklinikken op, garanterer vi skæbnefortællinger, som vækker både sympati, forargelse og fascination

Igen står to af landets dygtigste kirurger klar til at hjælpe danskerne ud af deres plastikmareridt – og i denne sæson får Jens Jørgen Elberg selskab af Marie Louise von Sperling. Som fremadstormende speciallæge i kirurgi - og med anerkendt arbejde i udlandet, står Marie Louise nu klar til at bidrage med sin ekspertise og give de medvirkende muligheden for at komme videre i deres liv.

Som i de tidligere sæsoner møder vi mennesker, som hver især har ar på krop og sjæl efter en fejlslagen kosmetisk operation, og som drømmer om at få rettet op på deres plastikmareridt. Men kan kirurgerne redde den mugne og sammengroede navle eller manden, der føler, at hans bryster ligner en kvindes?

Og hvad med den unge kvinde, der synes, hendes bryster ligner pyramider, eller moderen der føler sig som halv mand og halv kvinde -  tilbyder kirurgerne dem en operation eller går de derfra med gode råd?

I ”Mit Plastikmareridt” får alle klar besked!

Kan ses på

Kristine Holm MarcherPressemedarbejder